...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 28 decembrie 2011

PREFACATORIE SAU.....REALITATE???

Buna seara, dragii mei!

In seara asta, vreau sa scriu cateva randuri despre incredibilele reactii avute de poporul nord-corean dupa decesul conducatorului comunist Kim Jong-il.

Dupa cum se stie, Kim Jong-il conducatorul Coreei de Nord, a decedat acum mai bine de 1 saptamana si inca din primele ore de dupa deces, tot mapamondul a fost inundat de niste imagini ABSOLUT INCREDIBILE cu poporul nord-corean care isi plange "conducatorul iubit".

Ca sa fie cat mai sugestiv, voi posta mai jos, doua filmulete, pe care personal le-am privit de zeci de ori, incercand sa sesizez daca imensa "jale" a acelor oameni este o pura prefacatorie sau chiar realitatea.

Fac precizarea ca cele doua filmulete prezentate, nu cuprind nici pe departe imensul val de jale si lacrimi la care au participat MILIOANE DE NORD-COREENI.





Scumpilor, dupa ce am vizionat la televizor si pe internet aceste scene absolut incredibile, in care sute de mii de oameni isi dau palme, plang cu sughituri si isi rup hainele de pe ei datorita decesului conducatorului comunist Kim Jong-il, ma apasa o foarte mare curiozitate:

PREFACATORIE SAU.....REALITATE????

Sincer, personal, nu m-as aventura sa achiesez parerii generale ca totul este o PREFACATORIE, ca poporul nord-corean este atat de infricosat de faptul ca daca nu isi jeleste cu foc conducatorul comunist, regimul trece la o represiune crunta, samd.

Stiti de ce am anumite retineri???

Am privit de zeci de ori cu maxima atentie imaginile video si imi este greu sa cred ca sute de mii de oameni, au fost inzestrati cu un incredibil talent actoricesc sa planga la "comanda", sa le curga rauri de lacrimi pe obraji, sa para atat de credibil cand isi dau palme si isi rup hainele de pe ei, samd.

Daca este sa dam crezare cuvintelor rostite de "vocile" democrate de pe tot mapamondul, ar trebui sa acceptam ca mare parte din oamenii pe care i-am vazut cu totii in aceste zile la televizor, traiesc cu 150 grame de hrana pe zi (cica noua regula instituita de regimul opresiv), inclusiv soldatii sunt morti de foame, poporul este imbracat in zdrente, iar saracia este cumplita.

Iubitii mei, poate ma insel, insa sutele de mii de oameni filmati in aceste zile cum bocesc pe strazi, nu-mi par a fi delor niste pricajiti nemancati, nu-mi par a fi deloc imbracati in "zdrente", nu-mi par deloc a avea priviri ingrozite, samd.

Sa ne intelegem, nu neg ca in Corea de Nord, singura dinastie comunista din lume, nu ar domni un regim foarte dur si extrem de represiv in situatia in care vreun cetatean i s-ar impotrivi, insa....nici nu-mi pare un popor asa cum ii descriu "vocile" democrate de pe mapamond.

Vedeti voi, dragii mei, Coreea de Nord avand "granitele inchise", este foarte greu sa sesizezi cu exactitate situatia din acea tara, si.....ca un argument, v-as aduce zvonurile care veneau din Romania inainte de 1989, care infatisau tara ca un imens lagar de munca in care oamenii sunt slabiti, infometati, zdrentarosi, traind intr-o saracie lucie.

Scumpii mei, desi...cei care ma cunosc, stiu prea bine ca provin dintr-o familie cu puternice accente ANTI-COMUNISTE, iar bunicii mei au avut imens de patimit din cauza regimului comunist, totusi, imi aduc perfect aminte de situatia dinainte de 1989.

Corect, exista o mare problema cu alimentele, aproape toate "cartelizate", indiferent ca vorbeam de paine, zahar, ulei, unt sau carne, existau dese intreruperi de curent electric, caldura si apa calda erau deficitare iar cultul personalitatii lui Ceausescu ajunsese insuportabil, insa....nici pe departe nu eram un popor care sa murim de foame, care sa mergem imbracati in zdrente, care sa fim schingiuiti de regimul opresiv, etc, etc, asa cum li se spuneau occidentalilor despre noi.

Dealtfel, desi azi pare greu de crezut pentru generatia mai tanara, primii hoti romani mai scoliti si smecheriti care au ajuns in occident dupa 1989, cand intrau in casele occidentalilor, inainte sa se apuce a fura, DESCHIDEAU LARG FRIGIDERUL si puneau mancare pe masa. Daca intamplator erau surprinsi in casa de propietar, spuneau ca sunt din Romania, ca au spart casa ca sa manance pentru ca sunt rupti de foame si n-au vazut niciodata asa produse precum mancau occidentalii, iar acestia, de credeti sau nu, pana s-au prins de "truc", nu numai ca nu chemau politia, insa ii si puneau la masa cu ei, rugandu-i sa le povesteasca cum s-a trait in Romania lui Ceausescu, iar la final le mai dadeau si bani. :):):)

Tocmai de aceea nu ma grabesc sa dau crezare informatiilor venite prin "vocile" democratilor de pe intreg mapamondul care ne prezinta Coreea de Nord ca fiind un imens lagar de munca, in care oamenii mor de foame si de frig.

Va mai aduceti aminte de ceea ce se spunea inainte de 1989 la postul de radio "Europa Libera" despre marii disidenti Mircea Dinescu si Doina Cornea???

Hoooooo, hoooooo, hooooo, daca ascultai emisiunile acelui post de radio, aproape ca jurai ca este o chestiune de timp pana ce regimul opresiv de la Bucuresti o sa-i lichideze, in timp ce realitatea, era la ani distanta lumina de ceea ce era servit occidentului.

N-ati vazut ce urme de schingiuire mai are si acum marele disident Mircea Dinescu???? :):):0

Oooooooo, daaaaa, inca mai are urmele de "fier rosu" pe fata si pe trup, iar dupa cum ati vazut ii lipseste si un ochi, scos bineinteles tot de regimul opresiv al lui Ceausescu, in timp ce Doina Cornea si acum merge in carje dupa cata bataie a luat de la oamenii "Securitatii". :):):):)

Hai sa fim seriosi. :):):)

Revenind la subiectul nostru, marturisesc ca voi ramane cu intrebarea daca imensa jale ce a cuprins poporul nord-corean este doar o PREFACATORIE SAU....CHIAR REALITATEA???

Si, asa, in trecat, nu pot sa nu ma gandesc: DACA ESTE.....REALITATEA???

P.S. Stiu, stiu, stiu, normal ca "vocile" democtratice de pe glob le este greu sa accepte vreo data si aceasta varianta, pentru ca....deh, sa nu uitam ca puterea de la Phenian, se pare ca are ARMA NUCLEARA, ceea ce deranjeaza cumplit. :):):)

La fel cum a deranjat si Fidel Castro, de care tot asa, ni se spunea ca este aproape de a o detine, cu mentiunea ca dupa inlaturarea de la putere si uciderea sa, nu s-a gasit ABSOLUT NIMIC din ceea ce putea avea legatura cu ARMA NUCLEARA si ceea ce a reprezentat motivul invocat de toate fortele democratice de pe mapamond inainte de atacarea Cubei. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu