...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 1 decembrie 2011

CAINII MAIDANEZI, UN REAL PERICOL !!!

Buna seara, dragii mei!

Scumpii mei, in randurile de mai jos, n-o sa fiu deloc elegant, din contra, voi fi extrem de acid si virulent.

Subiectul????

SPURCACIUNILE ASTEA DE CAINI VAGABONZI CARE SUFOCA BUCURESTIUL.

Da, da, da, ii detest din tot sufletul meu si n-as ezita nici macar 1 SECUNDA in a lua decizia ca acestia sa fie eutanasiati pana la ultimul.

De cand ma stiu, am trait cu animale in casa, in copilarie am salvat pisicute din mainile altor copii care vroiau sa le omoare, aproape ca m-am luat la bataie pe strada cu diversi indivizi care incercau sa loveasca cate un caine, insa.....DEJA, PERICOLUL ACESTOR "MAIDANEZI" ESTE MULT PREA MARE.

Ma uitam saptamana trecuta cand in sfarsit s-a votat legea care permite intr-o oarecare masura eutanasierea cainilor maidanezi, cum cateva "DISTRUSE", "neiubite" si cu viata varza, plangeau si se jeleau pe la televizor sa nu fie maidanezii eutanasiati.

Vai, vai, vai, ce sa ne mai facem, cateva zeci de zdrente penale, carora o viata intreaga le-a lipsit afectiunea umana, sfarsesc prin a-si gasi alinarea, in panaramele astea de caini maidanezi care, RETINETI (!!!) numai in acest an au sfasiat 3000 de copii.

Hai, sa vedem si...apoi, sa ne intrebam daca vreo data in viata, am vrea sa fim intr-o asemenea situatie.



Baietelul din poza de mai sus, nu cu multa vreme in urma, a fost la un pas sa fie OMORAT de catre o haita de "maidanezi". A fost salvat in ultima secunda de catre un vecin, dupa ce copilasul fusese trantit la pamant, muscat si tarat pe asfalt.

Hai sa mai vedem o poza.



Cumva, v-ar placea ca fetita voastra sa fie inconjurata intr-o zi de o astfel de haita???

Vreodata, ati avut ocazia sa vedeti cum arata un copilas cu figura sfasiata de un caine maidanez??? Eu, din pacate, am avut aceasta ocazie in mai multe randuri.

Cati copii si nu numai, mai trebuie sa fie sfasiati de acesti maidanezi scarbosi si nesuferiti, pana ce vom lua o atitudine ferma impotriva lor???

Din punctul meu de vedere, acesti maidanezi care sufoca Bucurestiul, trebuie EUTANASIATI PANA LA ULTIMUL EXEMPLAR !!!

Sincer, ma doare fix in cot de toate "distrusele" nefericite care bocesc si se tavalesc pe jos strigand "Nu omorati caini maidanezi".

Ok, ok, ok, nu-i omoram, insa atunci sa-i ia acasa, sa-i bage in pat, si....cine stie. :)

Toate distrusele care nu au ce sa faca, stau si hranesc cainii maidanezi, ce reprezinta un real pericol pentru oricare dintre noi.

Ma gandesc cu groaza, cum ar fi aratat Bucurestiul, daca acum 7-8 ani de zile, nu ar fi ajuns primar un marinar cu "sange in coaie", care nu a stat sa plece urechea la panarame ca Brigitte Bardot, care si-a miscat funduletul inclusiv pana la Bucuresti sa apere maidanezii, si....nu ar fi purces la o campanie masiva de eutanasiere a cainilor maidanezi.

Stiti ce ma amuza??? :):)

Panaramele astea genul Brigitte Bardot care ajunse la batranete, vai, vai, vai, nu mai pot trai fara grija maidanezilor.

Sincer, chiar nu ma intereseaza cum ii omoara pe acesti maidanezi, cu otrava, cu injectie letala, cu toporul sau cu bata, insa....VREAU SA DISPARA DE PE STRAZILE BUCURESTIULUI.

Nu mai poti iesi din casa ca esti inconjurat de aceste potai nenorocite, un real pericol pentru integritatea corporala a oricaruia dintre noi.

Culmea este ca sunt si extrem de agresivi. Uite, numai in seara asta ducandu-ma cu piciul meu pana la sora mea, ajuns in fata blocului, s-au repezit spre mine 2 maidanezi, fara a fi provocati in niciun fel. Noroc ca sunt obisnuit cu cainii si stiu sa le vorbesc ferm, altfel, cred ca m-ar fi "capsat".

Cand m-am uitat mai bine, am vazut o babaciune distrusa, care tocmai ce le daduse de mancare. Mi-a fost rusine de varsta ei, ca sincer imi venea sa-i spun "cateva".

Va spun sincer, abia astept sa se faca referendum in Bucuresti, unde sper ca RATIUNEA sa invinga apetitul distruselor astea de babe si....SA SCAPAM NAIBI DE ACESTI "MAIDANEZI" NENOROCITI SI AGRESIVI.

Din nou, ma doare fix in cot daca este sau nu un stil barbar de a scapa de maidanezi, insa un singur lucru stiu clar: II DETEST PRECUM SOBOLANII SI NU VREAU SA-I MAI VAD PE STRAZI !!!

7 comentarii:

  1. De acord cu tine 100% MAIDANEZI TREBUIE EUTANSIATI FARA DREPT DE APEL si zoofili internati in spitalele de psihiatri . EUTANSIATI CIINI COMUNITARI BA OLIGOFRENILOR si vinovati de moartea copiilor ucisi de haitele de ciini comunitari sa fie la jilava pe 20 de ani

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite cum arata romania tara ciinilor comunitari in anul 2012 unde javrele te omoara legal
    www.maidanezii.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa sa va ajute Dumnezeu si pe voi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. dupa ce au ucis 14 oamenii si au sfasiat peste 2 milioane mafia cutomaniaca face noi si noi victime.si romanii stau ca vitele sa fie muscati de maidanezi,ei si familiile lor.vina principala apartine cutomanilor care militeaza pentru mentinerea animalelor agresive pe strada.in schimb ,in Romania,se da vina pe victimele agresate de maidanezi.halal justitie.ce ar fi daca o organizatie ar milita pentru lasarea in strada a scorpionilor veninosi,tigrilor sau ciumei bubonice?

    RăspundețiȘtergere
  5. asa se intampla daca lumea nu iese in strada.
    oamenii ajung sclavii maidanezilor si ai cutofililor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect asa este , lumea sta cuminte in fata televizorului si priveste cu totala nepasare cum sunt uni omoriti de maidanezi si spune " ce imi pasa mie " si miine poate fi chiar el cel mutilat de maidanezi , deci daca stau sa ma gindesc o merita pe deplin toti cei muscati de maidanezi. Din statistici au fost muscati 16.000 intr-un an in bucuresti si probabil ca peste 50.000 muscati in 5 ani , pai daca ieseau astia toti in strada mutau casa poporului cu totu ...deci isi merita soarta .

      Ștergere
  6. Nu esti singurul care nu mai vrea javre pe strazi. Si noi ne-am saturat de mizerie, de rahati imprastiati peste tot si de starea de alerta permanenta pe care trebuie sa o ai pe strada ca sa nu fii luat prin surprindere de vreun caine cu tulburari de comportament. Dar ce te faci cu exemplarele astea isterice si fara ocupatie care urla si zbiara si se tavalesc pe jos de mila lor? Dobitocii de guvernanti au facut legi si norme pe genunchi si le-au dat motiv nemernicilor de la Patru Labe (triste) sa blocheze aplicarea masurilor de eliminare a maidanezilor de pe strazi. Romania asta nu cred ca se mai face bine niciodata, in conditiile in care majoritatea sufera si tace iar minoritatea dicteaza regulile...

    RăspundețiȘtergere